Khamis, 15 Januari 2009

Taska One, KTAK

Ini adalah taska Zahra – dari umur dia 3bulan hingga sekarang 1tahun9bulan.
Lokasi di Kementerian Tenaga, Air dan Komunikasi.
Yuran bulanan: RM200.

So far, Umi suka dengan taska ni – tiada sebarang masalah berbangkit dari pihak taska, penjagaan Zahra juga memuaskan hati.
Cuma lokasi nya yang berada di Parcel E. Dulu, tika Zahra masih kecil, 1 tahun ke bawah, tempat lepak Umi semasa lunchour adalah di sini – bf dan bermain-main dengan Zahra. However, menginjak umur setahun lebih, Zahra mula menangis each time Umi tinggalkannya untuk kembali ke ofis. So, I stop seeing her anymore – memberi Umi lebih masa untuk jalan-jalan di Alamanda.. heheheh.

Sejak Umi sakit, which I have to go to hospital on and off for treatment, terasa macam jauh plak taska itu dengan rumah – dengan jem tak ingat nak masuk area Parcel E itu. So, we have decided that this month would be the last month Zahra di Taska One. After this, we goin to send her at nearby Taska – selang 4 buah rumah dengan rumah weol sekarang. Hopefully semua akan ok just like Taska One, KTAK.
Zahra & friends - masing-masing baru lepas mandi ni

4 ulasan:

  1. salam, bloghop tuptup sampai sini. (^-^) tak tau pulak dlm putrajaya ada nursery jugak. taska yg baby u nak masuk ni amik baby kecik tak? i mean 2 months. tgh cari2 ni. pening kepala.

    BalasPadam
  2. Hi Dailyclickclicks, welcome to my blog.. hehheh.. Dalam putrajaya mmg banyak taska - each kementarian ada biasanya. New taska yang Zahra nak masuk ni kat Persint 9 - ada untuk baby but rasa nya dah penuh 8 orang.

    BalasPadam
  3. ade lagi ke taska tu..rase2 nak ambil bby dlm 9 bln tak?
    kalau ade bagi no tepon

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum.....
    saya baru bercadang menghantar anak saya ke taska one kettha. anak saya umur 4 tahun. taska one ni ok tak....boleh bagi info kat saya tak . TQ

    BalasPadam