Khamis, 30 April 2009

Alasan: Jatuh cinta


Sebab tu aku beli lagi. Hehehe.. Best diaper Yuyun ni, sebab ianya AIO - tak perlu nak insert soaker. Sangat suka sampai sekarang ni perasan macam dah lama sangat tak pakai Coolababy.. ekeke.. Sebenarnya, diaper Yuyun ni ada orang pesan, so dah alang-alang beli tu, kawe pun tumpang la sekaki (aku ni memang suka tolong orang beli barang - end up aku pun menumpang sekali: orang pesan beli swing, ku beli botol; orang pesan beli hotslings, aku pun tambah koleksi hotslings aku.. ekeke).

Sebelum orang tanya, baik cakap: again beli di eBay ye, kengkawan :-)

2 ulasan:

  1. An..
    Yuyun ni.. outerlayer dia tuh.. cam coolababy / baby kanga ke?

    BalasPadam
  2. Syaz, outterlayer dia macam baju hujan.. unlike coolababy.. Baby kanga tak tahu - tak penah tengok.. heheh.. But i like this yuyun: senang nak pakai n so far, tak bocorla (2-3hrs usage).

    BalasPadam