Wednesday, April 8, 2009

Tips of d day...

Ada hari tu aku masak bubur tuk Zahra. Leka punya pasal, hangus bubur tu. Kes macam ni bukan sekali baru berlaku, dah berkali. Aku la, alpa dan lupa.

Semalam masak bubur jugak. Lepas tanak tu, macam biasa, naik atas layan Zahra tengok Barney. Dekat nak abis Barney tu baru tingat aku masak bubur – lucky tak hangus – sedang molek jer la. Kebetulan Walid balik. Dia heran, aku kelam kabut.

Me: Nasib bubur Zahra tak hangus. Lupa.
Walid: Set la timer – pakai handphone. Tak de la bubur tu hangus.

Hohohoh… awat la aku tak penah nak pikir pasal mende ni…
Thanks dear, you’re such a genius.. ekekek..


Kini aku tidak akan hangus lagi.. nyeh hah hah

5 comments:

  1. aku pon slalu jadi kes camni.. huhu.. haruu

    ReplyDelete
  2. Samala sy... masak2 tinggal kejap.. balik2 nk hangus... skrg ni asyik duk kat dapur je la.. tkt terhangus lagi.. thanks tips ni.. boleh guna nnt.. xderla duk tgk je bubur tu masak.. ehhehehehhe

    ReplyDelete
  3. Saza, UmmiKhayra: Use this tips.. tapi kalo hangus jugak jgn salahkan aku.. hehehe...

    Azrina: Yup, dia masih makan bubur - dia susah makan, i discovered dia suka bubur. so, have to cook bubur la..

    Syigim: theheheh..

    ReplyDelete