Monday, May 11, 2009

AkademiFantasia7

Aku tak ikut season kali ni sebenarnya – but being stuck in the hotel for the past 4 days, and tengahari bile bukak je channel104 mesti siarkan AF (either concert or diary) – by force, I have to watch this pertandingan menyanyi yang full of drama.

So sebab dah dihidangkan dengan such santapan, aku pun tak teragak-agak nak bagi sedikit komen la:
1. Unlike OIAM, pertandingan ni ala-ala pertandingan karaoke – tak de perubahan langsung yang dibuat oleh peserta ke atas lagu yang diberikan: sama je macam nyanyian penyanyi asal.
2. Gila vogue dia punya principal
3. Ada sorang peserta tu, dah la mak kepada 5 anak, umur pun sebaya ngan aku – I don’t mind u wanna be a singer – but please la, terpeluk-pegang ngan peserta lelaki lain (yang konon nya dianggap seperti adik) sungguh tidak sopan.
4. Kata transformasi, tapi ku tengok peserta tak buat grooming pong
5. Keseluruhannya: sungguh bosan (kenapa la aku tengok cerita ini..)

Apapun, ‘ada aku kesah?’.. heheheh – phrase paling ‘in’ rite now.

No comments:

Post a Comment