Tuesday, May 19, 2009

Easy on Bang - Part III

Pressure.
Setiap malam, 2 ke 3 kali nak kena bangun – buat susu. Ada tu pernah susu disukat tak masuk botol – berterabur jatuh lantai – kes malas buka mata.. heheh.

Then, I discovered milk pour. Best giler mende ni. Kudos la sapa yang mencipta nya.


Pesanan tanpa tajaan: Susu ibu terbaik untuk anak anda – Praktikal.. malam-malam selak jer.. tak perlu menggagau bangun bancuh susu.

6 comments:

  1. aha...nih biasa kan org guna utk isi FM kalau gi jenjalan, biasa sukat ngam2 dlm nih setiap ruang tuh. Bila nk guna pusing kan? aku pon lama x guna mende nih even Dina dh 5 tahun still susu bottle. Tapi dia x leh lama dlm tuh, senang masuk angin susu tuh

    ReplyDelete
  2. saya de beli dolu..
    terpengaruh ngan "bersalin's list" kat tenet ..alih2 tak guna pon!

    ReplyDelete
  3. aja&munira: mende ni saya pakai mmg halal la.. senang sangat nak sukat susu.. suka!

    ReplyDelete
  4. hehehhe bende tu sy letak kan tepung ubi. nak letak bila tiap kali tukar pampers Khayra.. Kalau orang tgk, mesti ingat susu tepung.. hehehehhehehe

    ReplyDelete
  5. UmmiKhayra: wah.. bagus betul idea.. briliant! but i think kena buat label la kot takut org silap agak tu susu Khayra plak.. heheh

    ReplyDelete
  6. Tu la.. nak kene labelkan nanti. sekali orang ingat susu tepung, mau dibancuhnya tepung ubi tuh.. ekekkekekkekeke

    ReplyDelete