Ahad, 5 Julai 2009

Weekend Award

Ditag oleh Syigim.



1. Salin lencana "Blogger Friendship Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
Done.

2. Ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
Syigim, my classmate when I was in Standard 6, juga saing Just10 - sangat kreatif, talented in writing. Sekarang dia stay kat Dubai, tapi lani in Malaysia, bercuti but will be back to Dubai, when, tak pasti la plak.

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima anugerah seterusnya.

1. Saya suka menjahit walaupon tidak pernah pergi mana-mana kelas jahitan selain dari kelas jahitan Kemahiran Hidup Tingkatan Menengah Rendah. Lantas, my jahitan adalah agak horror. Seingat saya, saya dah jahit 5 helai baju kurung, seluar Zahra dan 5 helai cloth diapers.
2. Saya bekerja sebagai microbiologist tetapi ditempatkan di makmal Cytology. Sekarang sedang berusaha keras belajar untuk membaca slaid pap smear, fnac dan non-gynae. Tiba-tiba rasa menyesal sebab waktu kat Uni dulu tak belajar betul-betul kelas Histologi sebab tak de rasa kena-mengena ngan Mikrobiologi. Sekarang, hambek ko..
3. Saya ada tanam pokok cili kat belakang rumah, tetapi tidak mngendahkannya. Pokok tu tumbuh ok, dan menghasilkan buah yang banyak, tetapi tidak dikutip. Huhuhu..
4. Saya tak suka melancong. Saya malas nak paking barang or whatsoever.
5. Tiba-tiba saya terasa seperti nak tukar handphone.
6. Saya masih teringin nak makan buah mata kucing. Mana mau cari nii?
7. Sekarang saya gile beli CD aerobik (nanti ku tunjukkan koleksi nya.. huhuhu). Konon nak kuruskan badan la tu.. Nak beli alatan sukan seperti treadmills atau bicycle takut jadi tukun je nanti (plus duit pun takdak), so beli CD je la.
8. Saya tak sabar nak tunggu esok - Isnin. Ada slight projek.. hehehhe
9. Saya dah tak tau nak tulis apa lagi ni
10. Yang terakhir, tatkala ini, ada segunung kain yang perlu saya lipat.. ekekek

Tiada ulasan:

Catat Ulasan