Wednesday, September 30, 2009

Ada semut dalam kepala

Masalah dikesan masa bulan puasa yang lepas.

Ni la bahana anak anto taska. Sorang dapat, semua bole jangkit. Masalah sekarang mak yang dah umur 30 ni pon terjangkit dengan masalah semut dalam kepala.

But fret not, semua masalah dah settle. Zahra dah clear, Umi pun dah clear. Tapi dia kan dah kembali ke taska, jadi kena alert semula. Em..

Nak tahu semut apa, ha ni la rupa nyer (gambo digoogle):

3 comments:

  1. kutuuu??takutttnye. I pun kan hari2 cek rambut nasya ok. habuk ke pun i dah menggelabah kene. ala tapinya kalau tak kene now pun, kat sekolah mesti kene gak bila besar nnti..

    ReplyDelete
  2. mai, setiap kanak-kanak hidup nyer tidak sempurna jika tidak pernah mengidapi jangkitan kutu.. hahahah..

    ReplyDelete
  3. semut dalam kepala?? kutu eh?? waahh takutnya part ni.. setakat ni nursery zahra tak de lagi jangkitan ni.. ada sorang kena hari tu .. tapi tak berjangkit kat orang.. aduss takutnyaaa..

    ReplyDelete