Tuesday, September 15, 2009

Melentur buluh dari rebung

Kami berbuka di luar pada hari ini. Tangan aku kan sakit kena minyak panas, so tak bolela nak memasak.. hehehe.. baik punya alasan.

After break-fasting, we went to K4 - beli barang keperluan serba sedikit sebelum balik kampung beraya. Seperti biasanya akan lalu kat tempat mainan budak, dan seperti selalu juga, hanya tengok-tengok sahaja - tidak membeli.

Tapi tadi Zahra telah merequest untuk membeli sesuatu yang sukar untuk aku kata NO. She wants to own a...

sewing machine. Yes, a very cute sewing machine for kids. Since harga pun hanya RM20, aku beli jela.

And now, she's so excited playing with the machine. :-) .. my junior in the making.. huh?

p/s: Mai, pakat beli satu untuk Nasya.. heheheh..

3 comments:

  1. nak beliiiiiiiiiiii.i nampak kat toys r us harga dlm 59 kot..ke ratus tah..ni kalau RM20 ni mcm nak beli esok je haha

    ReplyDelete
  2. mai, yang rm20 ni sekadar bole gerak2 gitu jer.. tak bole jahit pun. rasanya yang toyrus tu bole digunakan untuk menjahit.
    .
    .
    zura, sebenarnya ada bnyk jenis: seterika, mixer, blender, and sewing machine. Zahra chose sewing machine.. tu yang terkagum skit tu.. hehehhe..

    ReplyDelete