Khamis, 16 Julai 2009

Program pengurusan

Yeap, ini adalah program intensive pengurusan berat badan – bukan nak kurus: hanya nak urus.. ekekek.. Konfius? Hei, aku tak gemuk la – sungguh, my BMI is 24 – that would be in normal range. Saja nak urus supaya lebih kurus. Huhuh..

Well, nak beli peralatan senaman (treadmill, bicycle and such) adalah diluar kemampuan aku – even aku mampu secara credit tapi takut pulak esok dia jadi tukun, lusa aku upkan kat preloved-icon. Ekekeke..
So, aku hanya beli cds – banyak gak dalam koleksi sekarang ni: ada 7 buah.


Btw, aerobic ni seronok jugak, especially now ada geng time lunchour – buat kat bilik CME Jabatan: using the projector. So seminggu dalam 5 hari=40min jugak la aku bersenam. Okla, at least ada dari tiada.

Dan sebagai motivasi, kita baca buku ok. Heheheh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan