Selasa, 22 Disember 2009

New addiction

:: untuk bacaan para perempuan sahaja ::

OK.. OK.. Perlu distress-kan di sini yang aku dah bersara dari online purchasing ni. Lama dah, sejak CC aku mati bulan April yang lalu. Dan sekarang ni kalo nak membeli belah memang direct ke kedai: dan bersediala menerima apa sahaja yang kedai tersebut tawarkan. (Walopon ada masa tu hati meronta-ronta nak pinjam CC Mat nak bersopping online di obersi.. huh.. Dan dapat la sekali, which is somewhere in June di mana aku beli mesin jahit Singer. Itu pon diizinkan Mat (secara berbelah-bahagi) sebab I said that I wanna treat myself a birthday gift).

The boobs getting bigger (ahaks). Tiada penafian di sini. Jenuh kengkadang tu nak cover dada ngan tudung especially di waktu angin bertiup hatta sepoi-sepoi bahasa sekali pon. Dan hari tu kan ada FabulousMom buat jualan pindah kedai, so aku pon bersemangat pergi, hajat hati satu jer: beli bra- lebih tepat beli maternity/nursing bra. Dan sangat tidak tersasar dari tujuan asal, memang aku beli 5 psg bra with total rm200 habis. Heheheh, mesti ramai cakap, mahal nyer bra tu satu rm40- TAK, bra fabmom tak mahal (range rm15-20 camtu) but aku gi beli satu bra jenama Medela harga rm85 (sebelum diskaun harga adalah rm99.90). Giler mahal kan bra Medela ni.

Tapi, Ya Allah, nak mengucap panjang kat sini, gila babeng punya best la bra Medela ni.. Argh… Tak bole nak describe by word akan kebestan nya itu.

So, aku nak beli lagi. Huhuh.. member Mat ada kat US sekarang ni and I did asked Mat nak suruh member dia tolong belikan. And terus Mat cakap, “GILE. Ofismate saya tu lelaki la, takan la nak suruh dia shopping bra pulak”. Hohoh.. tak senonoh kan aku. So, ingat nak browse eBay, shop kat sana and deliver to ofismate Mat (kes nak jimat shipping la ni).. sekali, mahalnyer bra Medela ni kat eBay. MAHAL that is MAHAL. Macam tak logik harga dia kat FabMom sama ngan harga kat US tanpa shippin.

Tapi aku rasa mungkin la logik harga kat FabMom lagi murah, sebab:

Yup, irony kan, brand US, but made in MALAYSIA. Hehehe.. Tak pe.. akan ku serbu FabMom (kedai baru kat IOI Puchong lagi senang nak pergi) demi bra Medela.. ngeee….

*btw, gambo digoogle ek. My size adalah rahsia.. heheheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan