Thursday, March 19, 2009

My heroic heroin



Semalam, masa amik Zahra kat taska, Cikgu dia bagitau: anak dara sorang ni bergaduh. Yang kawan tu benjol kepala, yang 'kak long' ni plak lebam pipinya.

Hai la Zahra, boleh tahan jugak awak ni, ye..
Tengok la tu.. kita sibuk nak tangkap gambo dia.. dia buat aksi plak - Aksi Murai..

3 comments:

  1. boleh tahan kehandalan si kenit ni. Hehehe...

    ReplyDelete
  2. an.. jgn dia dok buli adik2 dia esok, sudah.. hehe..

    ReplyDelete
  3. DD: memang bole tahan.. heheheh..

    Cloud: tokoh tu dah ada.. erm..

    ReplyDelete