Selasa, 15 April 2014

Diary

Zahra ni dia suka jugak tulis-tulis perkara yang dia buat. Tulis atas Kertas which at the end, mak kumpul masuk tong sampah (maaf, but I can't stand Kertas cebis-cebisan yang dibiarkan bersepahan). 

So I gave her a note book so that bole la dia tulis-tulis. Alhamdulillah, she loves the idea. Eager je nk ada 'good thing' happen so that bole tulis dalam buku. 

So I was thinking buying her a proper diary book. Cari la high and low until terperasan yg Prof Muhaya ada mention pasal journal harian dia. So went to Modest Culture to buy the book, and realize ada yang the one suitable for kids- Diari Celik Saya. Alhamdulillah. Menarik.


Lagi menarik ialah, I bump onto Prof Muhaya and she gave me a long dress and a hand-socks. MasyaAllah terharu! Alhamdulillah. :) suka..
Xoxo : Neeza  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan